This is an old revision of the document!


Obrada zahteva klijenta

Izvršava predefinisane akcija zavisno od sadržaja prosledjenog stateMsg parametra.

Parovi:

Polje Primer vrednosti Opis
Action 2 Početak rada po Servisnom nalogu
SerID 314631 Jedinstveni ID Servisnog naloga
Date 14.9.2012 17:37 Datum i vreme početka intervencije na uredjaju
DocStatus 110 Oznaka uspešnog (110) ili neuspešnog (120) završetka Servisnog naloga
(u slučaju da se završava Servisni nalog). Podrazumevana vrednost je nula (0).
Remarks završena popravka Komentar servisera
Extras bwa4=1234 cola4=98876 bwa3=3334456 cola3=445643 scans=65654 String parova vrednosti razdvojenih uspravnom crtom.
Koristi se za slanje tekućihvrednosti brojača.
NAPOMENA: Da bi servis funkcionisao ispravno,
moraju se poštovati nazivi brojača iz primera vrednosti.

Primer

{“Action”:2,“SerID”:418934,“Date”:“20.04.2015 15:43”,“DocStatus”:0,“Remarks”:“Uredjaj popravljen, ali radi sporo zbog starosti”,“Extras”:“bwa4=1234|cola4=98876|bwa3=3334456|cola3=445643|scans=65654”}


ACTION

ID Akcije Značenje Email
1 Prihvatanje delegiranog Servisnog naloga od strane servisera Ne
2 Početak rada servisera na uredjaju sa Servisnog naloga Ne
3 Završetak rada servisera na otvorenom Servisnom nalogu Da
4 Odbijanje servisera da prihvati delegirani Servisni nalog Da
5 Otkazivanje ranije prihvaćenog Servisnog naloga od strane servisera Da

DATE

Vrednost polja DATUM menja odredište (polje i kolonu) u bazi podataka, prema vrednosti Akcije koja se izvršava.

ID Akcije Datum kolona u bazi Status polje

(BE_DocStatusCommon )
Značenje
1 DatExam 4 Datum i vreme prihvatanja Servisnog naloga
2 DatRepair 8 Datum i vreme početka rada na uredjaju
3 DatShip 32 Datum i vreme završetka rada na uredjaju
4 DatExam = null, DatPOP 2 Datum i vreme odbijanja Servisnog naloga
5 DatExam = null, DatPOP 2 Datum i vreme otkazivanja već prihvaćenog Servisnog naloga


  • kb/ws/baso_zahtevi_android_klijenta.1457010248.txt.gz
  • Last modified: 2016/03/03 13:04
  • by aleksandar