kb:ws:baso_zahtevi_android_klijenta

Obrada zahteva klijenta

Izvršava predefinisane akcija zavisno od sadržaja prosledjenog stateMsg parametra.

Parovi:

Polje Tip Primer vrednosti Opis
Action integer 2 Početak rada po Servisnom nalogu
SerID long 314631 Jedinstveni ID Servisnog naloga
Date string 14.9.2012 17:37 Datum i vreme početka intervencije na uredjaju
DocStatus integer 110 Oznaka uspešnog (110) ili neuspešnog (120) završetka Servisnog naloga (u slučaju da se završava Servisni nalog, stoga se menja samo pri Action 3). Podrazumevana vrednost je nula (0).
Remarks string završena popravka Komentar servisera
Extras string bwa4=1234| cola4=98876 | bwa3=3334456 | cola3=445643 | scans=65654 String parova vrednosti razdvojenih uspravnom crtom. Koristi se za slanje tekućih vrednosti brojača.NAPOMENA: Da bi servis funkcionisao ispravno,moraju se poštovati nazivi brojača iz primera vrednosti i mora da postoji znak jednako '='.


Primer

{“Action”:2,“SerID”:418934,“Date”:“20.04.2015 15:43”,“DocStatus”:0,“Remarks”:“Uredjaj popravljen, ali radi sporo zbog starosti”,“Extras”:“bwa4=1234|cola4=98876|bwa3=3334456|cola3=445643|scans=65654”}

Primer HTTP POST zahteva

POST /BOSS/api/Orderlist HTTP/1.1
Host: app.melany.rs:443
Authorization: Basic bmpha4NpYzpuamFrc2lk
Content-Type: application/json

{“Action”:1,“SerID”:318654,“Date”:“05.12.2015 10:12”,“DocStatus”:0,“Remarks”:“Popravljeno”,“Extras”:“bwa4=1234|cola4=|bwa3=3334456|cola3=|scans=”}


ACTION

ID Akcije Značenje Email
1 Prihvatanje delegiranog Servisnog naloga od strane servisera Ne
2 Početak rada servisera na uredjaju sa Servisnog naloga Ne
3 Završetak rada servisera na otvorenom Servisnom nalogu Da
4 Odbijanje servisera da prihvati delegirani Servisni nalog Da
5 Otkazivanje ranije prihvaćenog Servisnog naloga od strane servisera Da
6*) Ručno slanje stanja brojača (uz serijski broj uređaja) Ne

DATE

Vrednost polja DATUM menja odredište (polje i kolonu) u bazi podataka, prema vrednosti Akcije koja se izvršava.

ID Akcije Datum kolona u bazi Status polje

(BE_DocStatusCommon )
Značenje
1 DatExam 4 Datum i vreme prihvatanja Servisnog naloga
2 DatRepair 8 Datum i vreme početka rada na uredjaju
3 DatShip 32 Datum i vreme završetka rada na uredjaju
4 DatExam = null, DatPOP 2 Datum i vreme odbijanja Servisnog naloga
5 DatExam = null, DatPOP 2 Datum i vreme otkazivanja već prihvaćenog Servisnog naloga
6 nema promena nema promena Akcija 6 ne utiče na datume i status


  • kb/ws/baso_zahtevi_android_klijenta.txt
  • Last modified: 2016/03/10 11:32
  • by aleksandar