kb:ws:baso_zahtevi_android_klijenta

This is an old revision of the document!


Obrada zahteva klijenta

Izvršava predefinisane akcija zavisno od sadržaja prosledjenog stateMsg parametra.

Parovi:

Polje Primer vrednosti Opis
Action 2 Početak rada po Servisnom nalogu
SerID 314631 Jedinstveni ID Servisnog naloga
Date 14.9.2012 17:37 Datum i vreme početka intervencije na uredjaju
DocStatus 110 Oznaka uspešnog (110) ili neuspešnog (120) završetka Servisnog naloga
(u slučaju da se završava Servisni nalog). Podrazumevana vrednost je nula (0).

Primer

{“Action”:2,“SerID”:418934,“Date”:“20.04.2015 15:43”,“DocStatus”:0}


ACTION

ID Akcije Značenje Email
1 Prihvatanje delegiranog Servisnog naloga od strane servisera Ne
2 Početak rada servisera na uredjaju sa Servisnog naloga Ne
3 Završetak rada servisera na otvorenom Servisnom nalogu Da
4 Odbijanje servisera da prihvati delegirani Servisni nalog Da
5 Otkazivanje ranije prihvaćenog Servisnog naloga od strane servisera Da

DATE

Vrednost polja DATUM menja odredište (polje i kolonu) u bazi podataka, prema vrednosti Akcije koja se izvršava.

ID Akcije Datum kolona u bazi Status polje

(BE_DocStatusCommon )
Značenje
1 DatExam 4 Datum i vreme prihvatanja Servisnog naloga
2 DatRepair 8 Datum i vreme početka rada na uredjaju
3 DatShip 32 Datum i vreme završetka rada na uredjaju
4 DatExam = null, DatPOP 2 Datum i vreme odbijanja Servisnog naloga
5 DatExam = null, DatPOP 2 Datum i vreme otkazivanja već prihvaćenog Servisnog naloga


  • kb/ws/baso_zahtevi_android_klijenta.1456926197.txt.gz
  • Last modified: 2016/03/02 13:43
  • by aleksandar