kb:ws:baso_spisak_delegiranih_naloga

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Next revision
Previous revision
kb:ws:baso_spisak_delegiranih_naloga [2016/03/01 12:51] – [JSON response] aleksandarkb:ws:baso_spisak_delegiranih_naloga [2017/09/18 10:23] (current) – [JSON response] aleksandar
Line 1: Line 1:
 ====== Obrada zahteva za spiskom delegiranih naloga ====== ====== Obrada zahteva za spiskom delegiranih naloga ======
- 
  
 Vraća spisak nezatvorenih **Servisnih Naloga** delegiranih identifikovanom korisniku. Vraća spisak nezatvorenih **Servisnih Naloga** delegiranih identifikovanom korisniku.
- 
 ===== JSON response ===== ===== JSON response =====
  
 Odgovor predstavlja spisak naloga sa svojstvima neophodnim za njihovu detaljnu analizu. Spisak odgovara rezultatu upita kojim Balans učitava formu **Servisnog Naloga**, a to je upit **SRV_LoadWorkOrd**. Odgovor predstavlja spisak naloga sa svojstvima neophodnim za njihovu detaljnu analizu. Spisak odgovara rezultatu upita kojim Balans učitava formu **Servisnog Naloga**, a to je upit **SRV_LoadWorkOrd**.
  
-^Polje ^Primer vrednosti ^Opis polja | +^Polje^Primer vrednosti^Opis polja| 
-|DocTip |70 |ID vrste dokumenta (podrazumevano 70 za Servisni nalog) | +|DocTip|70|ID vrste dokumenta (podrazumevano 70 za Servisni nalog)| 
-|SerID |4180311 |Jedinstveni identifikator Servisnog naloga iz LastID registra | +|SerID|4180311|Jedinstveni identifikator Servisnog naloga iz LastID registra| 
-|SecID |1 |Referenca na servisni sektor (ACCSector) | +|SecID|1|Referenca na servisni sektor (ACCSector)| 
-|WorNum |2110 |Broj Servisnog naloga | +|WorNum|2110|Broj Servisnog naloga| 
-|SerialNum |CNK1C65658 |Serijski broj uredjaj | +|SerialNum|CNK1C65658|Serijski broj uredjaj| 
-|DatRec |26.3.2015 12:16:24 |Datum i vreme prijema Servisnog Zahteva +|DatRec|26.3.2015 12:16:24|Datum i vreme prihvatanja Servisnog naloga od strane servisera na terenu
-|DatDue |26.3.2015 13:45:12 |Datum i vreme do kojeg mora da se započne rad na uredjaju | +|DatDue|26.3.2015 13:45:12|Datum i vreme do kojeg mora da se započne rad na uredjaju| 
-|DatPOP |<# NULL #> |Dokaz o kupovini u formi datuma (DD.MM.YYYY) | +|DatPOP|<# NULL #>|Dokaz o kupovini u formi datuma (DD.MM.YYYY)| 
-|DatExam |<# NULL #> |Datum prvog pregleda uredjaja | +|DatExam|<# NULL #>|Datum prvog pregleda uredjaja / Datum i vreme prihvatanja Servisnog naloga
-|DatAccept |26.3.2015 12:17:42 |Datum i vreme izrade Servisnog Naloga | +|DatAccept|26.3.2015 12:17:42|Datum i vreme izrade Servisnog Naloga| 
-|DatRepair |<# NULL #> |Datum kada je uredjaj zapravo popravljen (i klijent obavešten) | +|DatRepair|<# NULL #>|Datum kada je uredjaj zapravo popravljen (i klijent obavešten) / Datum i vreme početka rada na uredjaju
-|DocStatus |0 |Status Servisnog naloga (za lokalnu upotrebu) | +|DocStatus|0|Status Servisnog naloga (za lokalnu upotrebu)| 
-|Status |1 |Prošireni status Servisnog naloga | +|Status|1|Prošireni status Servisnog naloga| 
-|JobNo |0 |Broj posla (zadatka) na Servisnom nalogu | +|JobNo|0|Broj posla (zadatka) na Servisnom nalogu| 
-|DatInform |<# NULL #> |Datum i vreme informisanja klijenta | +|DatInform|<# NULL #>|Datum i vreme informisanja klijenta| 
-|DatShip |<# NULL #> |Datum kada je prodavnica poslala uredjaj | +|DatShip|<# NULL #>|Datum kada je prodavnica poslala uredjaj / Datum i vreme završetka rada na uredjaju
-|PhDesc |HP P3005 |Opis uredjaja | +|PhDesc|HP P3005|Opis uredjaja| 
-|KorID |2881551 |ID servisera koji je primio i pokrenuo zahtev | +|KorID|2881551|ID servisera koji je primio i pokrenuo zahtev| 
-|KorNaz |Marko Andrejević |Ime serisera koji je primio i pokrenuo zahtev | +|KorNaz|Marko Andrejević|Ime serisera koji je primio i pokrenuo zahtev| 
-|KupID |4821 |Veza sa tabelom Kupci (Customers). Ako je nasumičan klijent, onda iznosti -998, u ostalim slučajevima je preko 1000. | +|KupID|4821|Veza sa tabelom Kupci (Customers). Ako je nasumičan klijent, onda iznosti -998, u ostalim slučajevima je preko 1000.| 
-|DatSWAP |<# NULL #> |Datum zamene uredjaja | +|DatSWAP|<# NULL #>|Datum zamene uredjaja| 
-|PhModel |4078 |Model uredjaja | +|PhModel|4078|Model uredjaja| 
-|EluID |0 |ID konkretnog uredjaja | +|EluID|0|ID konkretnog uredjaja| 
-|ElID |4551 |Veza sa tabelom Elementi lokalne baze podataka | +|ElID|4551|Veza sa tabelom Elementi lokalne baze podataka| 
-|Artikal |4078 |Artikal | +|Artikal|4078|Artikal| 
-|Tip |Q7551X |Tip uredjaja | +|Tip|Q7551X|Tip uredjaja| 
-|Boja |  |Boja uredjaja | +|Boja|   |Boja uredjaja| 
-|Model |  |Model uredjaja | +|Model|   |Model uredjaja| 
-|Naziv |HP P3005X |Naziv uredjaja | +|Naziv|HP P3005X|Naziv uredjaja| 
-|Jed |kom. |Jedinica količine | +|Jed|kom.|Jedinica količine| 
-|FdsNot |<# NULL #> |Zabeleška na recepciji/prijemnici | +|FdsNot|<# NULL #>|Zabeleška na recepciji/prijemnici| 
-|AccNot |<# NULL #> |Dodatna oprema primljena uz telefon na prijemnici – veza sa LongDesc tabelom | +|AccNot|<# NULL #>|Dodatna oprema primljena uz telefon na prijemnici – veza sa LongDesc tabelom| 
-|PhoNot |<# NULL #> |Primedbe Prijemnice povodom telefona - veza sa LongDesc tabelom | +|PhoNot|<# NULL #>|Primedbe Prijemnice povodom telefona - veza sa LongDesc tabelom| 
-|FauNot |Gužva papir! |Opis kvara dat na prijemnici - veza sa LongDesc tabelom | +|FauNot|Gužva papir!|Opis kvara dat na prijemnici - veza sa LongDesc tabelom| 
-|KupNaz |BALANCE STYLE D.O.O.  pred. za konsalting usluge |Naziv klijenta | +|KupNaz|BALANCE STYLE D.O.O. pred. za konsalting usluge|Naziv klijenta| 
-|Adr |Ustanička 114/021 sprat 02 |Adresa klijenta | +|Adr|Ustanička 114/021 sprat 02|Adresa klijenta| 
-|IDMesta |39 |Veza do tabele Mesta (naselja) | +|IDMesta|39|Veza do tabele Mesta (naselja)| 
-|NazivMesta |Beograd |Naziv naselja klijenta (tabela Mesta) | +|NazivMesta|Beograd|Naziv naselja klijenta (tabela Mesta)| 
-|Tel |2620-388 |Brojevi telefona klijenta | +|Tel|2620-388|Brojevi telefona klijenta| 
-|KorManID |2881551 |ID korisnika koji je servisni zahtev usmerio na određenog servisera | +|KorManID|2881551|ID korisnika koji je servisni zahtev usmerio na određenog servisera| 
-|KorManNaz |Marko Andrejević |Ime korisnika koji je usmerio yahtev na odredjenog servisera | +|KorManNaz|Marko Andrejević|Ime korisnika koji je usmerio yahtev na odredjenog servisera| 
-|KorSeID |3 |ID korisnika kome je nalog dodeljen | +|KorSeID|3|ID korisnika kome je nalog dodeljen| 
-|SerNaz |Aca Petrović |Ime servisera kome je dodeljen nalog | +|SerNaz|Aca Petrović|Ime servisera kome je dodeljen nalog| 
-|TipInv |Reklamacija |Vrsta intervencije (Opis u SRV_intervencije upitu) |+|TipInv|Reklamacija|Vrsta intervencije (Opis u SRV_intervencije upitu)|
  
 \\ \\
 +
  
  • kb/ws/baso_spisak_delegiranih_naloga.1456836715.txt.gz
  • Last modified: 2016/03/01 12:51
  • by aleksandar