Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Next revision
Previous revision
kb:ws:baso_spisak_delegiranih_naloga [2015/05/05 12:12] – [JSON response] milanokb:ws:baso_spisak_delegiranih_naloga [2017/09/18 10:23] (current) – [JSON response] aleksandar
Line 1: Line 1:
 ====== Obrada zahteva za spiskom delegiranih naloga ====== ====== Obrada zahteva za spiskom delegiranih naloga ======
- 
  
 Vraća spisak nezatvorenih **Servisnih Naloga** delegiranih identifikovanom korisniku. Vraća spisak nezatvorenih **Servisnih Naloga** delegiranih identifikovanom korisniku.
-===== JSON zahtev ===== 
- 
- 
-Parovi: 
- 
- 
-^Polje ^Moguće vrednosti ^Opis | 
-|RequestType |"ServiceOrderListDelegated" |Zahtev za spiskom delegiranih naloga | 
-|UserAccount |Korisnici.KorNalog |Ime korisničkog naloga čiji se spisak traži | 
- 
- 
-**Primer**  
- 
- 
-{"RequestType":"ServiceOrderListDelegated","UserAccount":"milan.opa"} 
- 
- 
 ===== JSON response ===== ===== JSON response =====
- 
  
 Odgovor predstavlja spisak naloga sa svojstvima neophodnim za njihovu detaljnu analizu. Spisak odgovara rezultatu upita kojim Balans učitava formu **Servisnog Naloga**, a to je upit **SRV_LoadWorkOrd**. Odgovor predstavlja spisak naloga sa svojstvima neophodnim za njihovu detaljnu analizu. Spisak odgovara rezultatu upita kojim Balans učitava formu **Servisnog Naloga**, a to je upit **SRV_LoadWorkOrd**.
  
 +^Polje^Primer vrednosti^Opis polja|
 +|DocTip|70|ID vrste dokumenta (podrazumevano 70 za Servisni nalog)|
 +|SerID|4180311|Jedinstveni identifikator Servisnog naloga iz LastID registra|
 +|SecID|1|Referenca na servisni sektor (ACCSector)|
 +|WorNum|2110|Broj Servisnog naloga|
 +|SerialNum|CNK1C65658|Serijski broj uredjaj|
 +|DatRec|26.3.2015 12:16:24|Datum i vreme prihvatanja Servisnog naloga od strane servisera na terenu|
 +|DatDue|26.3.2015 13:45:12|Datum i vreme do kojeg mora da se započne rad na uredjaju|
 +|DatPOP|<# NULL #>|Dokaz o kupovini u formi datuma (DD.MM.YYYY)|
 +|DatExam|<# NULL #>|Datum prvog pregleda uredjaja / Datum i vreme prihvatanja Servisnog naloga|
 +|DatAccept|26.3.2015 12:17:42|Datum i vreme izrade Servisnog Naloga|
 +|DatRepair|<# NULL #>|Datum kada je uredjaj zapravo popravljen (i klijent obavešten) / Datum i vreme početka rada na uredjaju|
 +|DocStatus|0|Status Servisnog naloga (za lokalnu upotrebu)|
 +|Status|1|Prošireni status Servisnog naloga|
 +|JobNo|0|Broj posla (zadatka) na Servisnom nalogu|
 +|DatInform|<# NULL #>|Datum i vreme informisanja klijenta|
 +|DatShip|<# NULL #>|Datum kada je prodavnica poslala uredjaj / Datum i vreme završetka rada na uredjaju|
 +|PhDesc|HP P3005|Opis uredjaja|
 +|KorID|2881551|ID servisera koji je primio i pokrenuo zahtev|
 +|KorNaz|Marko Andrejević|Ime serisera koji je primio i pokrenuo zahtev|
 +|KupID|4821|Veza sa tabelom Kupci (Customers). Ako je nasumičan klijent, onda iznosti -998, u ostalim slučajevima je preko 1000.|
 +|DatSWAP|<# NULL #>|Datum zamene uredjaja|
 +|PhModel|4078|Model uredjaja|
 +|EluID|0|ID konkretnog uredjaja|
 +|ElID|4551|Veza sa tabelom Elementi lokalne baze podataka|
 +|Artikal|4078|Artikal|
 +|Tip|Q7551X|Tip uredjaja|
 +|Boja|   |Boja uredjaja|
 +|Model|   |Model uredjaja|
 +|Naziv|HP P3005X|Naziv uredjaja|
 +|Jed|kom.|Jedinica količine|
 +|FdsNot|<# NULL #>|Zabeleška na recepciji/prijemnici|
 +|AccNot|<# NULL #>|Dodatna oprema primljena uz telefon na prijemnici – veza sa LongDesc tabelom|
 +|PhoNot|<# NULL #>|Primedbe Prijemnice povodom telefona - veza sa LongDesc tabelom|
 +|FauNot|Gužva papir!|Opis kvara dat na prijemnici - veza sa LongDesc tabelom|
 +|KupNaz|BALANCE STYLE D.O.O. pred. za konsalting usluge|Naziv klijenta|
 +|Adr|Ustanička 114/021 sprat 02|Adresa klijenta|
 +|IDMesta|39|Veza do tabele Mesta (naselja)|
 +|NazivMesta|Beograd|Naziv naselja klijenta (tabela Mesta)|
 +|Tel|2620-388|Brojevi telefona klijenta|
 +|KorManID|2881551|ID korisnika koji je servisni zahtev usmerio na određenog servisera|
 +|KorManNaz|Marko Andrejević|Ime korisnika koji je usmerio yahtev na odredjenog servisera|
 +|KorSeID|3|ID korisnika kome je nalog dodeljen|
 +|SerNaz|Aca Petrović|Ime servisera kome je dodeljen nalog|
 +|TipInv|Reklamacija|Vrsta intervencije (Opis u SRV_intervencije upitu)|
  
-^Polje ^Primer vrednosti ^Opis polja | +\\
-|DocTip |  70 |Vrsta dokumenta (podrazumevano 70) | +
-|SerID |  4180311 |Jedinstveni identifikator iz LastID registra | +
-|SecID |  1 |Referenca na servsini sektor (ACCSector) |+
  
- 
-\\ 
  
  • kb/ws/baso_spisak_delegiranih_naloga.1430827965.txt.gz
  • Last modified: 2015/05/05 12:12
  • by milano