This is an old revision of the document!
Procedura prijema i obrade avansnih uplata u maloprodaji
Ključne reči: Avansni računi, maloprodaja
Procedura se sastoji od sledećih koraka:
- Evidencija primljenog avansa u maloprodaji, štampa avansnog računa.
- Obrada primljenih avansa kroz maloprodajnu blagajnu
- Registrovanje (dovršetak) prodaje po uplaćenom avansu kroz Balans Kasu (vezivanje računa za avansni račun)
- Knjiženje u glavnoj knjizi
- Evidencija u poslovnim knjigama
Evidencija primljenog avansa
U svrhu sprovođenja ove procedure unapređen je osnovni dokument Balansa - avansni račun. Avansni računi su podeljeni na dve grupe: veleprodajni i maloprodajni. Kako nije menjan tip dokumenta (Racuni.DocTip) razdvajanje je učinjeno na osnovu Obračunske strukture.
U okviru MALOPRODAJA grupe dokumenata otvorene su dve nove kategorije: a) Predračuni b) Avansni računi.
Od istoimenih grupa u korenu stabla, koje podrazumevaju veleprodajne verzije istih dokumenata, ove filtriraju obračunske strukture po pripadnosti maloprodajnog grupi.
Funkcionalost je identična kao kod veleprodajnih parnjaka.