This is an old revision of the document!
Model proizvodnje i distribucije konditorskih proizvoda
Komponente modela
- Normiranje i priprema proizvodnog asortimana
- Nabavka i šaržiranje sirovina i repromaterijala
- Planiranje i proizvodnja
- Distribucija kroz prodajne lance, radnje i supermarkete i HOREKA objekte
- Analiza prodaje
Analiza prodaje
Osnovne dimenzije analize
- Osnovna grupa kupaca (Sistemi, prodavnice, kafići)
- - Kupac (komitent)
- - Model poslovne jedinice kupca (kategorija sektora komitenta, hipermarket, supermarket, prodavnica)
- - Poslovna jedinica (sektor komitenta)
Pomoćne dimenzije analize
- Grad (Mesto) u kom se nalazi poslovna jedinica
- Region kom poslovna jedinica pripada
- Ruta (transportna ruta) kojom se poslovna jedinica snadbeva
- Agent zadužen za poslovanje sa poslovnom jedinicom
Označavanje stanja saradnje
Na nivou prodaje svakog sektora, i kategorije kojoj on pripada, napravljena je tablica odnosa između prodaje i povrata. U zavisnosti od visine tog odnosa (što veća u korist povrata to lošiji rezultat) ocena biva sve manja.