Model proizvodnje i distribucije konditorskih proizvoda
Komponente modela
- Normiranje i priprema proizvodnog asortimana
- Nabavka i šaržiranje sirovina i repromaterijala
- Planiranje i proizvodnja
- Distribucija kroz prodajne lance, radnje i supermarkete i HOREKA objekte
- Analiza prodaje
Analiza prodaje
Analoza obuhvata svu prodatu i vraćenu robu u određenom periodu. Kako bi postojala mogućnost obuhvatanja podataka iz arhiva, upiti se nalaze u VG_xxxx grupi. Osnovni upiti na koje se analiza oslanja su VG_Prodaja i VG_Povrat, kroz njihovo objedinjavanje i agregaciju na dnevnom nivou po kupcu, sektori, artiklu i skladištu (upit VG_AGProdajaPovrat 1)).
Podaci o prodaji i povratu uparuju se sa view-om KUP_KupciFull 1)koji sadrži najširi spektar podataka o kupcu i sektoru kupca na kom je prodaja evidentirana.
View koji sadrži sve potrebne podatke zove se VG_ProdajaKonditor 1) i predstavlja spoj KUP_KupciFull –> VG_AGProdajaPovrat –> EL_ElementiExXL –> Skladista
Primer upita koji se oslanja na ovaj view i koji vraća osnovne podatke za određeni datumski interval i po određenim (selektivno odabranim) stavkama je rptKOM_VGProdPovratKond 1).
1)Novi upiti na dan 21-09-2012
Osnovne dimenzije analize
- Osnovna grupa kupaca (Sistemi, prodavnice, kafići)
Ovu dimenziju vraća upit FN_KupciGrupe (Kupci.KupKGrID=FN_KupciGrupe.Funkcija)- Kupac (komitent)
Zapis iz tabele Kupci sa primarnim ključem Kupci.KupID, čini zaglavlje kartice komintenta- Model poslovne jedinice kupca (kategorija sektora komitenta, hipermarket, supermarket, prodavnica)
Kategorijom sektora manipuliše se upitom FN_KupciSektoriCatA (KupciSektori.SekCatA=KupciSektoriCatA.Funkcija)- Poslovna jedinica (sektor komitenta)
Tabela KupciSektor
Pomoćne dimenzije analize
- Grad (Mesto) u kom se nalazi poslovna jedinica
KupciSektori.IDMesta=Lokacije.IDLok - Region kom poslovna jedinica pripada
KupciSektori.IDMesta=Lokacije.IDLok | Lokacije.IDRegiona=Lokacije.IDLok - Ruta (transportna ruta) kojom se poslovna jedinica snadbeva
- Agent zadužen za poslovanje sa poslovnom jedinicom
KupciSektori.AgentID=Korisnici.KorID
Označavanje stanja saradnje
Na nivou prodaje svakog sektora, i kategorije kojoj on pripada, napravljena je tablica odnosa između prodaje i povrata. U zavisnosti od visine tog odnosa (što veća u korist povrata to lošiji rezultat) ocena biva sve manja.