kb:ws:baso_zahtevi_android_klijenta

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Next revision
Previous revision
Last revisionBoth sides next revision
kb:ws:baso_zahtevi_android_klijenta [2016/03/03 12:41] – [Message parametar zahteva] aleksandarkb:ws:baso_zahtevi_android_klijenta [2016/03/10 11:31] – [Message parametar zahteva] aleksandar
Line 7: Line 7:
 Parovi: Parovi:
  
-^  Polje  ^  Primer vrednosti  ^  Opis  | +^  Polje   Tip   Primer vrednosti  ^  Opis  | 
-|Action |2 |Početak rada po Servisnom nalogu | +|Action |  integer  |2 |Početak rada po Servisnom nalogu | 
-|SerID |314631 |Jedinstveni ID Servisnog naloga | +|SerID |  long  |314631 |Jedinstveni ID Servisnog naloga | 
-|Date |14.9.2012 17:37 |Datum i vreme početka intervencije na uredjaju | +|Date |  string  |14.9.2012 17:37 |Datum i vreme početka intervencije na uredjaju | 
-|DocStatus |110 |Oznaka uspešnog (110) ili neuspešnog (120) završetka Servisnog naloga     \\ (u slučaju da se završava Servisni nalog).     Podrazumevana vrednost je nula (0). | +|DocStatus |  integer  |110 |Oznaka uspešnog (110) ili neuspešnog (120) završetka Servisnog naloga     (u slučaju da se završava Servisni nalog, stoga se menja samo pri Action 3).   Podrazumevana vrednost je nula (0). | 
-|Remarks |završena popravka |Komentar servisera | +|Remarks |  string  |završena popravka |Komentar servisera | 
-|Extras |bwa4=1234 cola4=98876 bwa3=3334456 cola3=445643 scans=65654 |   \\ String parova vrednosti razdvojenih uspravnom crtom.    \\ Koristi se za slanje tekućihvrednosti brojača  |+|Extras |  string  |bwa4=1234 
 +''|'' 
 +cola4=98876 
 +''|'' 
 +bwa3=3334456 
 +''|'' 
 +cola3=445643 
 +''|'' 
 +scans=65654 |String parova vrednosti razdvojenih **uspravnom crtom**. Koristi se za slanje tekućih vrednosti brojača.**NAPOMENA**: Da bi servis funkcionisao ispravno,moraju se poštovati nazivi brojača iz primera vrednosti i mora da postoji znak jednako '='|
  
 | |
Line 22: Line 30:
  
 {"Action":2,"SerID":418934,"Date":"20.04.2015  15:43","DocStatus":0,"Remarks":"Uredjaj popravljen, ali radi sporo zbog  starosti","Extras":"bwa4=1234|cola4=98876|bwa3=3334456|cola3=445643|scans=65654"} {"Action":2,"SerID":418934,"Date":"20.04.2015  15:43","DocStatus":0,"Remarks":"Uredjaj popravljen, ali radi sporo zbog  starosti","Extras":"bwa4=1234|cola4=98876|bwa3=3334456|cola3=445643|scans=65654"}
 +
 +**Primer HTTP POST zahteva**
 +
 +POST /BOSS/api/Orderlist HTTP/1.1\\
 +Host: app.melany.rs:443\\
 +Authorization: Basic bmpha4NpYzpuamFrc2lk\\
 +Content-Type: application/json
 +
 +{"Action":1,"SerID":318654,"Date":"05.12.2015   10:12","DocStatus":0,"Remarks":"Popravljeno","Extras":"bwa4=1234|cola4=|bwa3=3334456|cola3=|scans="}
  
 \\ \\
Line 35: Line 52:
 |  4  |Odbijanje servisera da prihvati delegirani Servisni nalog |Da | |  4  |Odbijanje servisera da prihvati delegirani Servisni nalog |Da |
 |  5  |Otkazivanje ranije prihvaćenog Servisnog naloga od strane servisera |Da | |  5  |Otkazivanje ranije prihvaćenog Servisnog naloga od strane servisera |Da |
 +|  6<sup><nowiki>*</nowiki>)</sup>  |Ručno slanje stanja brojača (uz serijski broj uređaja) |Ne |
  
 === DATE === === DATE ===
Line 40: Line 58:
 Vrednost polja DATUM menja odredište (polje i kolonu) u bazi podataka, prema vrednosti Akcije koja se izvršava. Vrednost polja DATUM menja odredište (polje i kolonu) u bazi podataka, prema vrednosti Akcije koja se izvršava.
  
-^  ID Akcije  ^  Datum kolona u bazi  ^  Status polje    \\   \\ (BE_DocStatusCommon ) ^  Značenje  |+^  ID Akcije  ^  Datum kolona u bazi  ^  Status polje     \\   \\ (BE_DocStatusCommon ) ^  Značenje  |
 |  1  |  DatExam  |  4  |Datum i vreme prihvatanja Servisnog naloga | |  1  |  DatExam  |  4  |Datum i vreme prihvatanja Servisnog naloga |
 |  2  |  DatRepair  |  8  |Datum i vreme početka rada na uredjaju | |  2  |  DatRepair  |  8  |Datum i vreme početka rada na uredjaju |
Line 46: Line 64:
 |  4  |  DatExam = null, DatPOP  |  2  |Datum i vreme odbijanja Servisnog naloga | |  4  |  DatExam = null, DatPOP  |  2  |Datum i vreme odbijanja Servisnog naloga |
 |  5  |  DatExam = null, DatPOP  |  2  |Datum i vreme otkazivanja već prihvaćenog Servisnog naloga | |  5  |  DatExam = null, DatPOP  |  2  |Datum i vreme otkazivanja već prihvaćenog Servisnog naloga |
 +|  6  |  nema promena  |  nema promena  |Akcija 6 ne utiče na datume i status |
  
 \\ \\
  
  • kb/ws/baso_zahtevi_android_klijenta.txt
  • Last modified: 2016/03/10 11:32
  • by aleksandar