kb:ws:baso_spisak_delegiranih_naloga

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Last revisionBoth sides next revision
kb:ws:baso_spisak_delegiranih_naloga [2016/03/01 12:51] – [JSON response] aleksandarkb:ws:baso_spisak_delegiranih_naloga [2016/03/02 13:30] aleksandar
Line 1: Line 1:
 ====== Obrada zahteva za spiskom delegiranih naloga ====== ====== Obrada zahteva za spiskom delegiranih naloga ======
- 
  
 Vraća spisak nezatvorenih **Servisnih Naloga** delegiranih identifikovanom korisniku. Vraća spisak nezatvorenih **Servisnih Naloga** delegiranih identifikovanom korisniku.
- 
 ===== JSON response ===== ===== JSON response =====
  
Line 17: Line 15:
 |DatDue |26.3.2015 13:45:12 |Datum i vreme do kojeg mora da se započne rad na uredjaju | |DatDue |26.3.2015 13:45:12 |Datum i vreme do kojeg mora da se započne rad na uredjaju |
 |DatPOP |<# NULL #> |Dokaz o kupovini u formi datuma (DD.MM.YYYY) | |DatPOP |<# NULL #> |Dokaz o kupovini u formi datuma (DD.MM.YYYY) |
-|DatExam |<# NULL #> |Datum prvog pregleda uredjaja |+|DatExam |<# NULL #> |Datum prvog pregleda uredjaja / Datum i vreme prihvatanja Servisnog naloga |
 |DatAccept |26.3.2015 12:17:42 |Datum i vreme izrade Servisnog Naloga | |DatAccept |26.3.2015 12:17:42 |Datum i vreme izrade Servisnog Naloga |
-|DatRepair |<# NULL #> |Datum kada je uredjaj zapravo popravljen (i klijent obavešten) |+|DatRepair |<# NULL #> |Datum kada je uredjaj zapravo popravljen (i klijent obavešten) / Datum i vreme početka rada na uredjaju |
 |DocStatus |0 |Status Servisnog naloga (za lokalnu upotrebu) | |DocStatus |0 |Status Servisnog naloga (za lokalnu upotrebu) |
 |Status |1 |Prošireni status Servisnog naloga | |Status |1 |Prošireni status Servisnog naloga |
 |JobNo |0 |Broj posla (zadatka) na Servisnom nalogu | |JobNo |0 |Broj posla (zadatka) na Servisnom nalogu |
 |DatInform |<# NULL #> |Datum i vreme informisanja klijenta | |DatInform |<# NULL #> |Datum i vreme informisanja klijenta |
-|DatShip |<# NULL #> |Datum kada je prodavnica poslala uredjaj |+|DatShip |<# NULL #> |Datum kada je prodavnica poslala uredjaj / Datum i vreme završetka rada na uredjaju |
 |PhDesc |HP P3005 |Opis uredjaja | |PhDesc |HP P3005 |Opis uredjaja |
 |KorID |2881551 |ID servisera koji je primio i pokrenuo zahtev | |KorID |2881551 |ID servisera koji je primio i pokrenuo zahtev |
  • kb/ws/baso_spisak_delegiranih_naloga.txt
  • Last modified: 2017/09/18 10:23
  • by aleksandar