kb:ws:baso_spisak_delegiranih_naloga

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Next revision
Previous revision
Last revisionBoth sides next revision
kb:ws:baso_spisak_delegiranih_naloga [2015/05/26 12:40] – [JSON zahtev] aleksandarkb:ws:baso_spisak_delegiranih_naloga [2016/03/02 13:30] aleksandar
Line 1: Line 1:
 ====== Obrada zahteva za spiskom delegiranih naloga ====== ====== Obrada zahteva za spiskom delegiranih naloga ======
- 
  
 Vraća spisak nezatvorenih **Servisnih Naloga** delegiranih identifikovanom korisniku. Vraća spisak nezatvorenih **Servisnih Naloga** delegiranih identifikovanom korisniku.
- 
 ===== JSON response ===== ===== JSON response =====
- 
  
 Odgovor predstavlja spisak naloga sa svojstvima neophodnim za njihovu detaljnu analizu. Spisak odgovara rezultatu upita kojim Balans učitava formu **Servisnog Naloga**, a to je upit **SRV_LoadWorkOrd**. Odgovor predstavlja spisak naloga sa svojstvima neophodnim za njihovu detaljnu analizu. Spisak odgovara rezultatu upita kojim Balans učitava formu **Servisnog Naloga**, a to je upit **SRV_LoadWorkOrd**.
- 
  
 ^Polje ^Primer vrednosti ^Opis polja | ^Polje ^Primer vrednosti ^Opis polja |
Line 17: Line 13:
 |SerialNum |CNK1C65658 |Serijski broj uredjaj | |SerialNum |CNK1C65658 |Serijski broj uredjaj |
 |DatRec |26.3.2015 12:16:24 |Datum i vreme prijema Servisnog Zahteva | |DatRec |26.3.2015 12:16:24 |Datum i vreme prijema Servisnog Zahteva |
 +|DatDue |26.3.2015 13:45:12 |Datum i vreme do kojeg mora da se započne rad na uredjaju |
 |DatPOP |<# NULL #> |Dokaz o kupovini u formi datuma (DD.MM.YYYY) | |DatPOP |<# NULL #> |Dokaz o kupovini u formi datuma (DD.MM.YYYY) |
-|DatExam |<# NULL #> |Datum prvog pregleda uredjaja |+|DatExam |<# NULL #> |Datum prvog pregleda uredjaja / Datum i vreme prihvatanja Servisnog naloga |
 |DatAccept |26.3.2015 12:17:42 |Datum i vreme izrade Servisnog Naloga | |DatAccept |26.3.2015 12:17:42 |Datum i vreme izrade Servisnog Naloga |
-|DatRepair |<# NULL #> |Datum kada je uredjaj zapravo popravljen (i klijent obavešten) |+|DatRepair |<# NULL #> |Datum kada je uredjaj zapravo popravljen (i klijent obavešten) / Datum i vreme početka rada na uredjaju |
 |DocStatus |0 |Status Servisnog naloga (za lokalnu upotrebu) | |DocStatus |0 |Status Servisnog naloga (za lokalnu upotrebu) |
 |Status |1 |Prošireni status Servisnog naloga | |Status |1 |Prošireni status Servisnog naloga |
 |JobNo |0 |Broj posla (zadatka) na Servisnom nalogu | |JobNo |0 |Broj posla (zadatka) na Servisnom nalogu |
 |DatInform |<# NULL #> |Datum i vreme informisanja klijenta | |DatInform |<# NULL #> |Datum i vreme informisanja klijenta |
-|DatShip |<# NULL #> |Datum kada je prodavnica poslala uredjaj |+|DatShip |<# NULL #> |Datum kada je prodavnica poslala uredjaj / Datum i vreme završetka rada na uredjaju |
 |PhDesc |HP P3005 |Opis uredjaja | |PhDesc |HP P3005 |Opis uredjaja |
 |KorID |2881551 |ID servisera koji je primio i pokrenuo zahtev | |KorID |2881551 |ID servisera koji je primio i pokrenuo zahtev |
Line 53: Line 50:
 |KorSeID |3 |ID korisnika kome je nalog dodeljen | |KorSeID |3 |ID korisnika kome je nalog dodeljen |
 |SerNaz |Aca Petrović |Ime servisera kome je dodeljen nalog | |SerNaz |Aca Petrović |Ime servisera kome je dodeljen nalog |
 +|TipInv |Reklamacija |Vrsta intervencije (Opis u SRV_intervencije upitu) |
  
 \\ \\
  
  • kb/ws/baso_spisak_delegiranih_naloga.txt
  • Last modified: 2017/09/18 10:23
  • by aleksandar