kb:ws:baso_spisak_delegiranih_naloga

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Next revision
Previous revision
Last revisionBoth sides next revision
kb:ws:baso_spisak_delegiranih_naloga [2015/05/04 16:01] – created milanokb:ws:baso_spisak_delegiranih_naloga [2016/03/02 13:30] aleksandar
Line 1: Line 1:
 ====== Obrada zahteva za spiskom delegiranih naloga ====== ====== Obrada zahteva za spiskom delegiranih naloga ======
- 
  
 Vraća spisak nezatvorenih **Servisnih Naloga** delegiranih identifikovanom korisniku. Vraća spisak nezatvorenih **Servisnih Naloga** delegiranih identifikovanom korisniku.
-===== JSON zahtev =====+===== JSON response =====
  
 +Odgovor predstavlja spisak naloga sa svojstvima neophodnim za njihovu detaljnu analizu. Spisak odgovara rezultatu upita kojim Balans učitava formu **Servisnog Naloga**, a to je upit **SRV_LoadWorkOrd**.
  
-Parovi:+^Polje ^Primer vrednosti ^Opis polja | 
 +|DocTip |70 |ID vrste dokumenta (podrazumevano 70 za Servisni nalog) | 
 +|SerID |4180311 |Jedinstveni identifikator Servisnog naloga iz LastID registra | 
 +|SecID |1 |Referenca na servisni sektor (ACCSector) | 
 +|WorNum |2110 |Broj Servisnog naloga | 
 +|SerialNum |CNK1C65658 |Serijski broj uredjaj | 
 +|DatRec |26.3.2015 12:16:24 |Datum i vreme prijema Servisnog Zahteva | 
 +|DatDue |26.3.2015 13:45:12 |Datum i vreme do kojeg mora da se započne rad na uredjaju | 
 +|DatPOP |<# NULL #> |Dokaz o kupovini u formi datuma (DD.MM.YYYY) | 
 +|DatExam |<# NULL #> |Datum prvog pregleda uredjaja / Datum i vreme prihvatanja Servisnog naloga | 
 +|DatAccept |26.3.2015 12:17:42 |Datum i vreme izrade Servisnog Naloga | 
 +|DatRepair |<# NULL #> |Datum kada je uredjaj zapravo popravljen (i klijent obavešten) / Datum i vreme početka rada na uredjaju | 
 +|DocStatus |0 |Status Servisnog naloga (za lokalnu upotrebu) | 
 +|Status |1 |Prošireni status Servisnog naloga | 
 +|JobNo |0 |Broj posla (zadatka) na Servisnom nalogu | 
 +|DatInform |<# NULL #> |Datum i vreme informisanja klijenta | 
 +|DatShip |<# NULL #> |Datum kada je prodavnica poslala uredjaj / Datum i vreme završetka rada na uredjaju | 
 +|PhDesc |HP P3005 |Opis uredjaja | 
 +|KorID |2881551 |ID servisera koji je primio i pokrenuo zahtev | 
 +|KorNaz |Marko Andrejević |Ime serisera koji je primio i pokrenuo zahtev | 
 +|KupID |4821 |Veza sa tabelom Kupci (Customers). Ako je nasumičan klijent, onda iznosti -998, u ostalim slučajevima je preko 1000. | 
 +|DatSWAP |<# NULL #> |Datum zamene uredjaja | 
 +|PhModel |4078 |Model uredjaja | 
 +|EluID |0 |ID konkretnog uredjaja | 
 +|ElID |4551 |Veza sa tabelom Elementi lokalne baze podataka | 
 +|Artikal |4078 |Artikal | 
 +|Tip |Q7551X |Tip uredjaja | 
 +|Boja |  |Boja uredjaja | 
 +|Model |  |Model uredjaja | 
 +|Naziv |HP P3005X |Naziv uredjaja | 
 +|Jed |kom. |Jedinica količine | 
 +|FdsNot |<# NULL #> |Zabeleška na recepciji/prijemnici | 
 +|AccNot |<# NULL #> |Dodatna oprema primljena uz telefon na prijemnici – veza sa LongDesc tabelom | 
 +|PhoNot |<# NULL #> |Primedbe Prijemnice povodom telefona - veza sa LongDesc tabelom | 
 +|FauNot |Gužva papir! |Opis kvara dat na prijemnici - veza sa LongDesc tabelom | 
 +|KupNaz |BALANCE STYLE D.O.O.  pred. za konsalting usluge |Naziv klijenta | 
 +|Adr |Ustanička 114/021 sprat 02 |Adresa klijenta | 
 +|IDMesta |39 |Veza do tabele Mesta (naselja) | 
 +|NazivMesta |Beograd |Naziv naselja klijenta (tabela Mesta) | 
 +|Tel |2620-388 |Brojevi telefona klijenta | 
 +|KorManID |2881551 |ID korisnika koji je servisni zahtev usmerio na određenog servisera | 
 +|KorManNaz |Marko Andrejević |Ime korisnika koji je usmerio yahtev na odredjenog servisera | 
 +|KorSeID |3 |ID korisnika kome je nalog dodeljen | 
 +|SerNaz |Aca Petrović |Ime servisera kome je dodeljen nalog | 
 +|TipInv |Reklamacija |Vrsta intervencije (Opis u SRV_intervencije upitu) |
  
- +\\
-^Polje ^Moguće vrednosti ^Opis | +
-|Type |"ServiceOrderListDelegated" |Zahtev za spiskom delegiranih naloga | +
-|UserAccount |Korisnici.KorNalog |Ime korisničkog naloga čiji se spisak traži | +
- +
- +
-**Primer**  +
- +
- +
-{"Type":"ServiceOrderListDelegated","UserAccount":"milan.opa"+
- +
- +
-===== JSON response =====+
  
  • kb/ws/baso_spisak_delegiranih_naloga.txt
  • Last modified: 2017/09/18 10:23
  • by aleksandar