kb:servisiranje_main

Servisiranje i postprodaja

Dokumenti: Servisni zahtev, Servisni nalog, Servisni izveštaj, Trebovanje
Procedure: Prijem uređaja, Procesiranje popravke, Izrada servisnog izveštaja

Vezivanje Servisnih Zahteva za zbirni Servisni NalogMilan Oparnica 2012/02/24 10:40

Registracija zahteva za servisnom intervencijom pod objedinjenim servisnim nalogom treba da omogući organizaciju održavanja baziranog na mesečnim (periodičnim) ugovorima. Firma zaključuje sa korisnicima paušalni iznos za održavanje u nekom periodu (npr. mesec dana) i svi zahtevi za intervenciju koji se u tom periodu dogode moraju biti objedinjeni pod tim (jednim) nalogom.

Sistem obaveštavanja i podsećanja na zadatkeMilan Oparnica 2012/06/20 21:07

Modul uvodi posebna polja i informacije o komitentima (CRM) karakteristične za rad auto-salona. Omogućen je unos, pregled i obaveštavanje (podsećanje) o zanimljivom podacima vezanim za prodaju vozila. Modul je urađen prema predlozima i u saradnji sa kućom “Auto Nena Still”.

  • kb/servisiranje_main.txt
  • Last modified: 2013/04/29 21:33
  • by milano