Dokumenti: Servisni zahtev, Servisni nalog, Servisni izveštaj, Trebovanje
Procedure: Prijem uređaja, Procesiranje popravke, Izrada servisnog izveštaja
Vezivanje Servisnih Zahteva za zbirni Servisni Nalog — Milan Oparnica 2012/02/24 10:40
Registracija zahteva za servisnom intervencijom pod objedinjenim servisnim nalogom treba da omogući organizaciju održavanja baziranog na mesečnim (periodičnim) ugovorima. Firma zaključuje sa korisnicima paušalni iznos za održavanje u nekom periodu (npr. mesec dana) i svi zahtevi za intervenciju koji se u tom periodu dogode moraju biti objedinjeni pod tim (jednim) nalogom.
Sistem obaveštavanja i podsećanja na zadatke — Milan Oparnica 2012/06/20 21:07
Modul uvodi posebna polja i informacije o komitentima (CRM) karakteristične za rad auto-salona. Omogućen je unos, pregled i obaveštavanje (podsećanje) o zanimljivom podacima vezanim za prodaju vozila. Modul je urađen prema predlozima i u saradnji sa kućom “Auto Nena Still”.