====== Obrada zahteva za spiskom delegiranih naloga ====== Vraća spisak nezatvorenih **Servisnih Naloga** delegiranih identifikovanom korisniku. ===== JSON response ===== Odgovor predstavlja spisak naloga sa svojstvima neophodnim za njihovu detaljnu analizu. Spisak odgovara rezultatu upita kojim Balans učitava formu **Servisnog Naloga**, a to je upit **SRV_LoadWorkOrd**. ^Polje^Primer vrednosti^Opis polja| |DocTip|70|ID vrste dokumenta (podrazumevano 70 za Servisni nalog)| |SerID|4180311|Jedinstveni identifikator Servisnog naloga iz LastID registra| |SecID|1|Referenca na servisni sektor (ACCSector)| |WorNum|2110|Broj Servisnog naloga| |SerialNum|CNK1C65658|Serijski broj uredjaj| |DatRec|26.3.2015 12:16:24|Datum i vreme prihvatanja Servisnog naloga od strane servisera na terenu| |DatDue|26.3.2015 13:45:12|Datum i vreme do kojeg mora da se započne rad na uredjaju| |DatPOP|<# NULL #>|Dokaz o kupovini u formi datuma (DD.MM.YYYY)| |DatExam|<# NULL #>|Datum prvog pregleda uredjaja / Datum i vreme prihvatanja Servisnog naloga| |DatAccept|26.3.2015 12:17:42|Datum i vreme izrade Servisnog Naloga| |DatRepair|<# NULL #>|Datum kada je uredjaj zapravo popravljen (i klijent obavešten) / Datum i vreme početka rada na uredjaju| |DocStatus|0|Status Servisnog naloga (za lokalnu upotrebu)| |Status|1|Prošireni status Servisnog naloga| |JobNo|0|Broj posla (zadatka) na Servisnom nalogu| |DatInform|<# NULL #>|Datum i vreme informisanja klijenta| |DatShip|<# NULL #>|Datum kada je prodavnica poslala uredjaj / Datum i vreme završetka rada na uredjaju| |PhDesc|HP P3005|Opis uredjaja| |KorID|2881551|ID servisera koji je primio i pokrenuo zahtev| |KorNaz|Marko Andrejević|Ime serisera koji je primio i pokrenuo zahtev| |KupID|4821|Veza sa tabelom Kupci (Customers). Ako je nasumičan klijent, onda iznosti -998, u ostalim slučajevima je preko 1000.| |DatSWAP|<# NULL #>|Datum zamene uredjaja| |PhModel|4078|Model uredjaja| |EluID|0|ID konkretnog uredjaja| |ElID|4551|Veza sa tabelom Elementi lokalne baze podataka| |Artikal|4078|Artikal| |Tip|Q7551X|Tip uredjaja| |Boja| |Boja uredjaja| |Model| |Model uredjaja| |Naziv|HP P3005X|Naziv uredjaja| |Jed|kom.|Jedinica količine| |FdsNot|<# NULL #>|Zabeleška na recepciji/prijemnici| |AccNot|<# NULL #>|Dodatna oprema primljena uz telefon na prijemnici – veza sa LongDesc tabelom| |PhoNot|<# NULL #>|Primedbe Prijemnice povodom telefona - veza sa LongDesc tabelom| |FauNot|Gužva papir!|Opis kvara dat na prijemnici - veza sa LongDesc tabelom| |KupNaz|BALANCE STYLE D.O.O. pred. za konsalting usluge|Naziv klijenta| |Adr|Ustanička 114/021 sprat 02|Adresa klijenta| |IDMesta|39|Veza do tabele Mesta (naselja)| |NazivMesta|Beograd|Naziv naselja klijenta (tabela Mesta)| |Tel|2620-388|Brojevi telefona klijenta| |KorManID|2881551|ID korisnika koji je servisni zahtev usmerio na određenog servisera| |KorManNaz|Marko Andrejević|Ime korisnika koji je usmerio yahtev na odredjenog servisera| |KorSeID|3|ID korisnika kome je nalog dodeljen| |SerNaz|Aca Petrović|Ime servisera kome je dodeljen nalog| |TipInv|Reklamacija|Vrsta intervencije (Opis u SRV_intervencije upitu)| \\